Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4396
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаркуша, Сергій Васильович-
dc.date.accessioned2020-06-15T08:31:04Z-
dc.date.available2020-06-15T08:31:04Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГаркуша С.В. Педагогічні принципи формування готовності майбутніх фахівців фізичного виховання до використання здоров’язбережувальних технологій. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Глухів : РВВ Глухівського НПУ ім. О. Довженка, 2014. Вип. 25. С. 147-154.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4396-
dc.description.abstractУ роботі обґрунтовано систему специфічних принципів формування готовності майбутніх фахівців фізичного виховання до використання здоров’язбережувальних технологій: здоров’яцентризму, суб’єктності, вільної траєкторії, неперервності й наступності, науковості, превентивності, інтеграції, системності і наскрізності, евристичної взаємодії, креативності.en_US
dc.publisherВісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженкаen_US
dc.subjectпринципen_US
dc.subjectготовністьen_US
dc.subjectмайбутні фахівціen_US
dc.subjectздоров’язбережувальні технологіїen_US
dc.subjectфізичне вихованняen_US
dc.titleПедагогічні принципи формування готовності майбутніх фахівців фізичного виховання до використання здоров’язбережувальних технологійen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.