Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4349
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМамчич, Олена Борисівна-
dc.contributor.authorКалініна, Ірина Павлівна-
dc.date.accessioned2020-06-11T18:44:36Z-
dc.date.available2020-06-11T18:44:36Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМамчич О. Б., Калініна І. П. Вивчення майбутніми вихователями ДНЗ елементів фоностилістичного аналізу поетичного мовлення Тараса Шевченка в курсі "Риторика". Вісник Чернігівського національного педагогічного університету / Чернігів. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів, 2016. Вип. 135. С. 178–180.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4349-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема практичного вивчення майбутніми педагогами елементів фоностилістичного аналізу в процесі викладання курсу "Риторика", що дозволяє встановити естетичну значущість лірики автора крізь розгляд зразків звукосмислової єдності.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectфоностилістикаen_US
dc.subjectмовленнєві моделіen_US
dc.subjectлінгвокомпетентністьen_US
dc.titleВивчення майбутніми вихователями ДНЗ елементів фоностилістичного аналізу поетичного мовлення Тараса Шевченка в курсі "Риторика"en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.