Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4341
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаркуша, Сергій Васильович-
dc.date.accessioned2020-06-11T09:24:12Z-
dc.date.available2020-06-11T09:24:12Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationГаркуша С.В. Концептуальні засади формування готовності майбутніх фахівців фізичного виховання до використання здоров’язбережувальних технологій: передумови, проблеми, мета і завдання. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету / Чернігів. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка; гол. ред. М. О. Носко. Чернігів, 2016. Вип. 136. С. 40-44.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4341-
dc.description.abstractУ роботі окреслено передумови створення концепції формування готовності майбутніх фахівців фізичного виховання до використання здоров’язбережувальних технологій. Узагальнено основні проблеми підготовки майбутніх учителів фізичної культури як обов’язкової невід’ємної складової частини професійної освіти педагогів. Сформульовано основну мету та завдання концепції формування готовності майбутніх фахівців фізичного виховання до використання здоров’язбережувальних технологій.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectконцепціяen_US
dc.subjectмайбутні фахівці фізичного вихованняen_US
dc.subjectздоров’язбережувальні технологіїen_US
dc.subjectстудентиen_US
dc.subjectучителіen_US
dc.titleКонцептуальні засади формування готовності майбутніх фахівців фізичного виховання до використання здоров’язбережувальних технологій: передумови, проблеми, мета і завданняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.