Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4340
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаркуша, Сергій Васильович-
dc.date.accessioned2020-06-11T09:19:56Z-
dc.date.available2020-06-11T09:19:56Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationГаркуша С. В. Проблема здоров’язбереження в історії вітчизняної педагогічної науки. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка/ Чернігів. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; гол. ред. М. О. Носко. Чернігів, 2015. Вип. 132. С. 23-28.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4340-
dc.description.abstractУ роботі розкрито внесок вітчизняних педагогів другої половини ХІХ – ХХ століття у розв’язання проблеми здоров’язбереження. Ними обґрунтовано і втілено в освітню практику різні підходи до формування здорового способу життя молодого покоління в контексті цілісного підходу до розвитку особистості, формування фізичної культури людини, становлення шкільного предмету "Фізична культура".en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectздоров’яen_US
dc.subjectздоров’язбереженняen_US
dc.subjectздоровий спосіб життяen_US
dc.subjectфізичне вихованняen_US
dc.subjectфізичний розвитокen_US
dc.titleПроблема здоров’язбереження в історії вітчизняної педагогічної наукиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.