Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4340
Назва: Проблема здоров’язбереження в історії вітчизняної педагогічної науки
Автори: Гаркуша, Сергій Васильович
Ключові слова: здоров’я
здоров’язбереження
здоровий спосіб життя
фізичне виховання
фізичний розвиток
Дата публікації: 2015
Видавництво: Вісник ЧНПУ
Бібліографічний опис: Гаркуша С.В. Проблема здоров’язбереження в історії вітчизняної педагогічної науки. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету / Чернігів. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка; гол. ред. М. О. Носко. Чернігів, 2015. Вип. 132. С. 23-28.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У роботі розкрито внесок вітчизняних педагогів другої половини ХІХ – ХХ століття у розв’язання проблеми здоров’язбереження. Ними обґрунтовано і втілено в освітню практику різні підходи до формування здорового способу життя молодого покоління в контексті цілісного підходу до розвитку особистості, формування фізичної культури людини, становлення шкільного предмету "Фізична культура".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4340
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.