Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4331
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаркуша, Сергій Васильович-
dc.date.accessioned2020-06-10T15:00:29Z-
dc.date.available2020-06-10T15:00:29Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationГаркуша С. В. Поняття та компоненти професійної готовності майбутніх учителів до педагогічної діяльності. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету / Чернігів. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка; гол. ред. М. О. Носко. Чернігів, 2013. Вип. 110. С. 57-60.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4331-
dc.description.abstractПроаналізовано підходи до визначення сутності поняття та основних компонентів готовності майбутніх учителів до педагогічної діяльності.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки. Фізичне виховання та спорт;-
dc.subjectготовністьen_US
dc.subjectдіяльністьen_US
dc.subjectкомпонентиen_US
dc.titleПоняття та компоненти професійної готовності майбутніх учителів до педагогічної діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.