Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/432
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дроздова, Марина Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-06T10:22:38Z | - |
dc.date.available | 2020-01-06T10:22:38Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Дроздова М. А. Особливості «негативної» креативності у студентів різного профілю навчання / Десяті Сіверянські соціально-психологічні читання: матер. Міжн. наук. конференції (29 листопада 2019 року, м. Чернігів) / за наук. ред. О. Ю. Дроздова, І. І. Шлімакової. – Чернігів: НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2020. – С. 117-122 | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/432 | - |
dc.description.abstract | У психології склалася традиція дослідження творчості як нового продукту, що має приносити користь індивідові чи людству. Однак останнім часом зарубіжні (передусім американські та китайські) науковці ведуть мову про так звану «негативну» креативність, результати якої можуть завдавати навмисної чи ненавмисної шкоди оточенню (Cropley D., Cropley A., Kaufman J., Runco M., 2010; Hao N., Tang M., Yang J., Wang Q., Runco M., 2016; Runco M., 1993). | en_US |
dc.publisher | Десяті Сіверянські соціально-психологічні читання | en_US |
dc.subject | «негативна» креативність | en_US |
dc.subject | студенти | en_US |
dc.title | Особливості «негативної» креативності у студентів різного профілю навчання | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості «негативної» креативності у студентів різного профілю навчання.pdf | 174.59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.