Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/432
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДроздова, Марина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-01-06T10:22:38Z-
dc.date.available2020-01-06T10:22:38Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationДроздова М. А. Особливості «негативної» креативності у студентів різного профілю навчання / Десяті Сіверянські соціально-психологічні читання: матер. Міжн. наук. конференції (29 листопада 2019 року, м. Чернігів) / за наук. ред. О. Ю. Дроздова, І. І. Шлімакової. – Чернігів: НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2020. – С. 117-122en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/432-
dc.description.abstractУ психології склалася традиція дослідження творчості як нового продукту, що має приносити користь індивідові чи людству. Однак останнім часом зарубіжні (передусім американські та китайські) науковці ведуть мову про так звану «негативну» креативність, результати якої можуть завдавати навмисної чи ненавмисної шкоди оточенню (Cropley D., Cropley A., Kaufman J., Runco M., 2010; Hao N., Tang M., Yang J., Wang Q., Runco M., 2016; Runco M., 1993).en_US
dc.publisherДесяті Сіверянські соціально-психологічні читанняen_US
dc.subject«негативна» креативністьen_US
dc.subjectстудентиen_US
dc.titleОсобливості «негативної» креативності у студентів різного профілю навчанняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.