Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4329
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаркуша, Сергій Васильович-
dc.contributor.authorГаркуша, В. В.-
dc.contributor.authorКороп, М. Ю.-
dc.contributor.authorГришко, Л. Г.-
dc.date.accessioned2020-06-10T08:19:54Z-
dc.date.available2020-06-10T08:19:54Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationГаркуша С.В., Гаркуша В.В., Короп М.Ю., Гришко Л.Г. Сучасні проблеми галузі фізичного виховання в аспекті здоров’язбереження учнів та студентів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету / Чернігів. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка; гол. ред. М. О. Носко. Чернігів, 2016. Вип. 139. - Т. 1. С. 300–306.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4329-
dc.description.abstractУ роботі окреслено ключові проблеми галузі фізичного виховання та професійної підготовки майбутніх педагогів. Установлені об’єктивні й суб’єктивні фактори, які детермінують проблеми та недоліки у фізичному вихованні, розвитку учнів і студентів: правові, освітні(організаційні, методичні, матеріально-технічні), сімейні, медичні, особистісні тощо. Окреслено шляхи та заходи на центральному та регіональному рівнях щодо підвищення ефективності фізичного виховання, рухової активності, зміцнення та збереження здоров’я, формування культури здоров’язбереження учнів та студентської молоді, формування готовності фахівців фізичного виховання та основ здоров’я до здоров’язбереження учнів. Серед них: здійснення заходів щодо інтеграції знань і умінь з предметів фізичної культури та основ здоров’я; спрямувати освітній процес майбутніх фахівців фізичного виховання на формування в них готовності до збереження здоров’я учнів, організації здоров’язбережувальної діяльності, створення і використання здоров’язбережувальних технологій, забезпечення здоров’язбережувального середовища в навчальній і позанавчальній діяльності; оптимізувати режим освітнього процесу; не допускати перевантаження школярів і студентів; забезпечити поєднання різних видів розумової діяльності з руховою активністю; забезпечити оптимальний режим роботи спортивних залів, плавальних басейнів, спортивних майданчиків; у шкільних та вишівських засобах масової інформації посилити пропаганду здорового способу життя; забезпечити впровадження сучасних форм, методів і технологій(здоров’язбережувальних, інноваційних та інтерактивних) фізичного виховання; розробити навчально-методичні посібники з організації самостійних занять фізичною культурою; ввести безоплатне відвідування занять учнів у спортивних секціях державних і відомчих фізкультурно-оздоровчих і спортивних комплексів; ввести в загальноосвітніх навчальних закладах посади вчителів фізичної культури з позакласної роботи; збільшити кількість годин на викладання курсу фізичної культури; інтенсифікувати проведення курсів підвищення кваліфікації вчителів фізичної культури в аспекті здоров’язбереження; сприяти проведенню в освітніх установах спортивно-масової та туристичної роботи оздоровчого напряму; підвищити роль і значення сімейної фізичної культури; активно залучати медичних та педагогічних працівників, громадські організації, молодь різних цільових груп, волонтерів для проведення просвітницької роботи з фізичного виховання; за місцем проживання створити посаду інструктора з фізичної культури або з організатора фізкультурно-оздоровчих і культурно-виховних заходів тощо.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки. Фізичне виховання та спорт;-
dc.subjectфізичне вихованняen_US
dc.subjectучительen_US
dc.subjectздоров’яen_US
dc.subjectздоров’язбереженняen_US
dc.subjectучніen_US
dc.subjectстудентиen_US
dc.titleСучасні проблеми галузі фізичного виховання в аспекті здоров’язбереження учнів та студентівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.