Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4329
Назва: Сучасні проблеми галузі фізичного виховання в аспекті здоров’язбереження учнів та студентів
Автори: Гаркуша, Сергій Васильович
Гаркуша, В. В.
Короп, М. Ю.
Гришко, Л. Г.
Ключові слова: фізичне виховання
учитель
здоров’я
здоров’язбереження
учні
студенти
Дата публікації: 2016
Видавництво: Вісник ЧНПУ
Бібліографічний опис: Гаркуша С.В., Гаркуша В.В., Короп М.Ю., Гришко Л.Г. Сучасні проблеми галузі фізичного виховання в аспекті здоров’язбереження учнів та студентів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету / Чернігів. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка; гол. ред. М. О. Носко. Чернігів, 2016. Вип. 139. - Т. 1. С. 300–306.
Серія/номер: Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт;
Короткий огляд (реферат): У роботі окреслено ключові проблеми галузі фізичного виховання та професійної підготовки майбутніх педагогів. Установлені об’єктивні й суб’єктивні фактори, які детермінують проблеми та недоліки у фізичному вихованні, розвитку учнів і студентів: правові, освітні(організаційні, методичні, матеріально-технічні), сімейні, медичні, особистісні тощо. Окреслено шляхи та заходи на центральному та регіональному рівнях щодо підвищення ефективності фізичного виховання, рухової активності, зміцнення та збереження здоров’я, формування культури здоров’язбереження учнів та студентської молоді, формування готовності фахівців фізичного виховання та основ здоров’я до здоров’язбереження учнів. Серед них: здійснення заходів щодо інтеграції знань і умінь з предметів фізичної культури та основ здоров’я; спрямувати освітній процес майбутніх фахівців фізичного виховання на формування в них готовності до збереження здоров’я учнів, організації здоров’язбережувальної діяльності, створення і використання здоров’язбережувальних технологій, забезпечення здоров’язбережувального середовища в навчальній і позанавчальній діяльності; оптимізувати режим освітнього процесу; не допускати перевантаження школярів і студентів; забезпечити поєднання різних видів розумової діяльності з руховою активністю; забезпечити оптимальний режим роботи спортивних залів, плавальних басейнів, спортивних майданчиків; у шкільних та вишівських засобах масової інформації посилити пропаганду здорового способу життя; забезпечити впровадження сучасних форм, методів і технологій(здоров’язбережувальних, інноваційних та інтерактивних) фізичного виховання; розробити навчально-методичні посібники з організації самостійних занять фізичною культурою; ввести безоплатне відвідування занять учнів у спортивних секціях державних і відомчих фізкультурно-оздоровчих і спортивних комплексів; ввести в загальноосвітніх навчальних закладах посади вчителів фізичної культури з позакласної роботи; збільшити кількість годин на викладання курсу фізичної культури; інтенсифікувати проведення курсів підвищення кваліфікації вчителів фізичної культури в аспекті здоров’язбереження; сприяти проведенню в освітніх установах спортивно-масової та туристичної роботи оздоровчого напряму; підвищити роль і значення сімейної фізичної культури; активно залучати медичних та педагогічних працівників, громадські організації, молодь різних цільових груп, волонтерів для проведення просвітницької роботи з фізичного виховання; за місцем проживання створити посаду інструктора з фізичної культури або з організатора фізкультурно-оздоровчих і культурно-виховних заходів тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4329
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.