Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4327
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаркуша, Сергій Васильович-
dc.date.accessioned2020-06-10T08:07:55Z-
dc.date.available2020-06-10T08:07:55Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГаркуша С.В. Структура та функції здоров’язбережувальних технологій. Проблеми сучасної педагогічної освіти. 2014. С. 59-64.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4327-
dc.description.abstractУ роботі визначено основні компоненти у структурі здоров’язбережувальних технологій : аксіологічний, гносеологічний, здоров’язбережувальний, емоційно-вольовий, екологічний, фізкультурно-оздоровчий. До основних функцій здоров’язбережувальних технологій належать: формувальна, інформативно-комунікативна, діагностична, адаптивна, рефлексивна, інтегративна.en_US
dc.publisherПроблеми сучасної педагогічної освіти : зб. статейen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка і психологія;-
dc.subjectздоров’язбережувальні технологіїen_US
dc.subjectфізичне вихованняen_US
dc.subjectкомпонентиen_US
dc.subjectфункціїen_US
dc.subjectздоров’яen_US
dc.titleСтруктура та функції здоров’язбережувальних технологійen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Структура та функції здоров’язбережувальних технологій.pdf513.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.