Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4327
Назва: Структура та функції здоров’язбережувальних технологій
Автори: Гаркуша, Сергій Васильович
Ключові слова: здоров’язбережувальні технології
фізичне виховання
компоненти
функції
здоров’я
Дата публікації: 2014
Видавництво: Проблеми сучасної педагогічної освіти : зб. статей
Бібліографічний опис: Гаркуша С.В. Структура та функції здоров’язбережувальних технологій. Проблеми сучасної педагогічної освіти. 2014. С. 59-64.
Серія/номер: Педагогіка і психологія;
Короткий огляд (реферат): У роботі визначено основні компоненти у структурі здоров’язбережувальних технологій : аксіологічний, гносеологічний, здоров’язбережувальний, емоційно-вольовий, екологічний, фізкультурно-оздоровчий. До основних функцій здоров’язбережувальних технологій належать: формувальна, інформативно-комунікативна, діагностична, адаптивна, рефлексивна, інтегративна.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4327
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Структура та функції здоров’язбережувальних технологій.pdf513.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.