Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4325
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаркуша, Сергій Васильович-
dc.date.accessioned2020-06-10T08:02:20Z-
dc.date.available2020-06-10T08:02:20Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГаркуша С.В. Шляхи зміни поведінкових орієнтацій учнів та студентів, які негативно впливають на культуру збереження здоров’я. Педагогіка здоров’я. Харків, 2014. С. 117-120.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4325-
dc.description.abstractПроблема здоров’я невід’ємна від проблеми людини і залежить від розвитку людської культури, тобто культура особистості передбачає її освіченість щодо здоров’язбереження. Формування здоров’язбереження дітей і молоді як соціально-педагогічна проблема тісно пов’язана з такими аспектами, як низька економічна забезпеченість, відсутність ідеології та культури здоров’язбереження, низька якість життя і знецінення власне здоров’я, з іншими соціальними, економічними, екологічними й культурними чинниками, що стали наслідком еволюції людської цивілізації[1, с. 21].en_US
dc.publisherПедагогіка здоров’я : зб. наук. пр.en_US
dc.subjectповедінкова орієнтаціяen_US
dc.subjectздоров’яen_US
dc.subjectздоров’язбереженняen_US
dc.titleШляхи зміни поведінкових орієнтацій учнів та студентів, які негативно впливають на культуру збереження здоров’яen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.