Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4324
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХудолій, Олег Миколайович-
dc.contributor.authorКапкан, Олена-
dc.contributor.authorГаркуша, Сергій Васильович-
dc.contributor.authorМарченко, С.-
dc.contributor.authorВеремеєнко, Вікторія-
dc.date.accessioned2020-06-10T07:52:36Z-
dc.date.available2020-06-10T07:52:36Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationХудолій, О., Капкан, О., Гаркуша, С., Марченко, С., & Веремеєнко, В. (2020). Формування рухових навичок: оптимізація режиму навчання стійки силою на голові і руках хлопців 15 років. Теорія та методика фізичного виховання, 20(1), 42–48. https://doi.org/10.17309/tmfv.2020.1.06en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4324-
dc.description.abstractМета дослідження – обґрунтувати режими чергування виконання фізичних вправ та інтервалів відпочинку у процесі навчання серій завдань, спрямованих на формування рухових навичок у хлопців 15 років. Матеріали і методи. У дослідженні взяли участь 40 хлопців 15 років. Діти та їхні батьки були інформовані про всі особливості дослідження і дали згоду на участь в експерименті. Для вирішення поставлених завдань були використані методи дослідження: вивчення та аналіз науково-методичної літератури; педагогічне спостереження, хронометраж навчальних завдань; педагогічний експеримент, методи математичної статистики, методи математичного планування експерименту. У процесі навчання використовувався метод алгоритмічних розпоряджень. Результати. У дослідженні встановлено, що ефективність засвоєння серій навчальних завдань залежить від режиму чергування виконання вправ та інтервалів відпочинку. Результати дисперсійного аналізу та регресійних моделей свідчать, що в діапазоні 6–12 повторень вправи з інтервалами ідпочинку 60–120 с знаходиться оптимальний режим виконання серій навчальних завдань. У запропонованій матриці плану факторного експерименту вибраний крок варіювання факторів є достатнім для вивчення впливу різних режимів виконання фізичних вправ на ефективність навчання дітей і підлітків. Висновки. Оптимальними варіантами умов навчання серіям завдань хлопців 15 років на уроках фізичної культури є: 1 серія – 12 повторень, інтервал відпочинку 60–120 с; 2 серія – 12 повторень, інтервал відпочинку 120 с; 3 серія – 12 повторень, інтервал відпочинку 120 с; 4 серія – 12 повторень, інтервал відпочинку 120 с; 5 серія – 12 повторень, інтервал відпочинку 60 с; 6 серія – 12 повторень, інтервал відпочинку 60 с.en_US
dc.publisherТеорія та методика фізичного вихованняen_US
dc.subjectхлопціen_US
dc.subjectнавчанняen_US
dc.subjectфізичні вправиen_US
dc.subjectпрограмоване навчанняen_US
dc.subjectрежими виконання вправen_US
dc.titleФормування рухових навичок: оптимізація режиму навчання стійки силою на голові і руках хлопців 15 роківen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.