Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4318
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаркуша, Сергій Васильович-
dc.date.accessioned2020-06-09T12:12:03Z-
dc.date.available2020-06-09T12:12:03Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГаркуша С. В. Педагогічні шляхи впровадження здоров'язбережувальних технологій у навчально-виховний процес студентів вищих навчальних закладів. Здоровье для всех : материалы Четвертой междунар. науч.-практ. конф., г. Пинск, 26–27 апр. 2012 г. / редкол.: К. К. Шебеко [и др.]. Пинск, 2012. Ч. 3. С. 40–44.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4318-
dc.description.abstractВ останні десятиліття світова наука зарахувала проблему здоров`я в широкому розумінні до кола глобальних проблем, вирішення яких обумовлює не тільки кількісні та якісні характеристики майбутнього розвитку людства, а й навіть сам факт його подальшого існування як біологічного виду. Здоров`я нації розглядається як показник цивілізованості держави, що відбиває соціально–економічне становище суспільства. Згідно з резолюцією ООН №38/54 1997 року здоров`я населення вважається головним критерієм доцільності і ефективності всіх без винятку сфер господарської діяльності. Причому, фахівці вважають, що близько 75% хвороб у дорослих є наслідком умов життя у дитячі та молоді роки.en_US
dc.publisherЗдоровье для всех : материалы Четвертой междунар. науч.-практ. конф.en_US
dc.subjectздоров’яen_US
dc.subjectздоров'язбережувальні технологіїen_US
dc.subjectвищий навчальний закладen_US
dc.subjectстудентиen_US
dc.titleПедагогічні шляхи впровадження здоров'язбережувальних технологій у навчально-виховний процес студентів вищих навчальних закладівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.