Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4318
Назва: Педагогічні шляхи впровадження здоров'язбережувальних технологій у навчально-виховний процес студентів вищих навчальних закладів
Автори: Гаркуша, Сергій Васильович
Ключові слова: здоров’я
здоров'язбережувальні технології
вищий навчальний заклад
студенти
Дата публікації: 2012
Видавництво: Здоровье для всех : материалы Четвертой междунар. науч.-практ. конф.
Бібліографічний опис: Гаркуша С. В. Педагогічні шляхи впровадження здоров'язбережувальних технологій у навчально-виховний процес студентів вищих навчальних закладів. Здоровье для всех : материалы Четвертой междунар. науч.-практ. конф., г. Пинск, 26–27 апр. 2012 г. / редкол.: К. К. Шебеко [и др.]. Пинск, 2012. Ч. 3. С. 40–44.
Короткий огляд (реферат): В останні десятиліття світова наука зарахувала проблему здоров`я в широкому розумінні до кола глобальних проблем, вирішення яких обумовлює не тільки кількісні та якісні характеристики майбутнього розвитку людства, а й навіть сам факт його подальшого існування як біологічного виду. Здоров`я нації розглядається як показник цивілізованості держави, що відбиває соціально–економічне становище суспільства. Згідно з резолюцією ООН №38/54 1997 року здоров`я населення вважається головним критерієм доцільності і ефективності всіх без винятку сфер господарської діяльності. Причому, фахівці вважають, що близько 75% хвороб у дорослих є наслідком умов життя у дитячі та молоді роки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4318
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.