Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4317
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаркуша, Сергій Васильович-
dc.date.accessioned2020-06-09T12:05:51Z-
dc.date.available2020-06-09T12:05:51Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГаркуша С. В. Моніторинг розподілу учнів загальноосвітніх навчальних закладів на групи здоров’я. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. / редкол.: І. А. Зязюн, [та ін.]. Київ; Вінниця, 2012. Вип. 32. С. 95–99.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4317-
dc.description.abstractУ статті наведено результати моніторингового дослідження розподілу учнів на групи здоров’я в початковій, середній та старшій школі. Акцентується увага на формуванні у школярів внутрішньої потреби у збереженні і зміцненні здоров’я, дотриманні здорового способу життя.en_US
dc.publisherСучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр.en_US
dc.subjectздоров’яen_US
dc.subjectзахворюванняen_US
dc.subjectрухова активністьen_US
dc.subjectздоровий спосіб життяen_US
dc.titleМоніторинг розподілу учнів загальноосвітніх навчальних закладів на групи здоров’яen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.