Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4294
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖара, Ганна Іванівна-
dc.date.accessioned2020-06-03T11:24:53Z-
dc.date.available2020-06-03T11:24:53Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЖáра Г. І. Концептуальні підходи до формування індивідуального здоров’язбереження вчителя у сучасній освіті. Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі (XXІI КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) : матер. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 21-22 трав. 2015 р. / за заг. ред. проф. М. В. Гриньової. Полтава, 2015. С. 77–78.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4294-
dc.description.abstractСучасні суспільні тенденції гуманізації змісту, методів і форм педагогічного процесу, орієнтація на прояв індивідуальності кожного учня ставлять підвищені вимоги до особистості педагога, розвитку його творчого потенціалу. Складовими професіоналізму в будь-якій професії є компетентність і озброєність системою вмінь. Однак, для підтримки професійної компетентності фахівця потрібно не тільки володіти відповідними знаннями і вміннями, адаптуватись до змінних умов ринку праці, але ще й мати достатній рівень здоров’я. Не є винятком у цьому плані і професія вчителя. Як справедливо зазначає академік І. А. Зязюн, «служіння сьогоденню і втілення гуманістичної місії надає драматизму долі вчителя, який нерідко скутий вказівками і рекомендаціями адміністрації, поточними потребами… Професійна діяльність педагога може призвести до душевних втрат через надмірні психічні навантаження. Ми можемо зменшити їх власними зусиллями. І дбати про здоров’я, про свою нервову систему потрібно самому вчителю... Потрібно лише мати установку на самовдосконалення, віру у можливість реалізації свого задуму і бажання отримати задоволення від праці...»en_US
dc.publisherМетодика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі (XXІI КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) : матер. Міжнар. наук.-практ. конф.en_US
dc.subjectздоров'язбереженняen_US
dc.subjectвчительen_US
dc.subjectкультура здоров'яen_US
dc.subjectвища педагогічна освітаen_US
dc.subjectосвітне середовищеen_US
dc.titleКонцептуальні підходи до формування індивідуального здоров’язбереження вчителя у сучасній освітіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.