Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4294
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Жара, Ганна Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-03T11:24:53Z | - |
dc.date.available | 2020-06-03T11:24:53Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Жáра Г. І. Концептуальні підходи до формування індивідуального здоров’язбереження вчителя у сучасній освіті. Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі (XXІI КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) : матер. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 21-22 трав. 2015 р. / за заг. ред. проф. М. В. Гриньової. Полтава, 2015. С. 77–78. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4294 | - |
dc.description.abstract | Сучасні суспільні тенденції гуманізації змісту, методів і форм педагогічного процесу, орієнтація на прояв індивідуальності кожного учня ставлять підвищені вимоги до особистості педагога, розвитку його творчого потенціалу. Складовими професіоналізму в будь-якій професії є компетентність і озброєність системою вмінь. Однак, для підтримки професійної компетентності фахівця потрібно не тільки володіти відповідними знаннями і вміннями, адаптуватись до змінних умов ринку праці, але ще й мати достатній рівень здоров’я. Не є винятком у цьому плані і професія вчителя. Як справедливо зазначає академік І. А. Зязюн, «служіння сьогоденню і втілення гуманістичної місії надає драматизму долі вчителя, який нерідко скутий вказівками і рекомендаціями адміністрації, поточними потребами… Професійна діяльність педагога може призвести до душевних втрат через надмірні психічні навантаження. Ми можемо зменшити їх власними зусиллями. І дбати про здоров’я, про свою нервову систему потрібно самому вчителю... Потрібно лише мати установку на самовдосконалення, віру у можливість реалізації свого задуму і бажання отримати задоволення від праці...» | en_US |
dc.publisher | Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі (XXІI КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) : матер. Міжнар. наук.-практ. конф. | en_US |
dc.subject | здоров'язбереження | en_US |
dc.subject | вчитель | en_US |
dc.subject | культура здоров'я | en_US |
dc.subject | вища педагогічна освіта | en_US |
dc.subject | освітне середовище | en_US |
dc.title | Концептуальні підходи до формування індивідуального здоров’язбереження вчителя у сучасній освіті | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Концептуальні підходи до формування індивідуального здоров’язбереження вчителя у сучасній освіті.pdf | 278.24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.