Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4292
Назва: Специфіка процесів старіння, емоційного інтелекту та стану здоров’я вчителів різних спеціальностей
Автори: Жара, Ганна Іванівна
Ключові слова: вчителі
старіння
біологічний вік
психологічний вік
емоційний інтелект
здоров’я
професійне вигоряння
Дата публікації: 2018
Видавництво: Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Жáра Г. І. Специфіка процесів старіння, емоційного інтелекту та стану здоров’я вчителів різних спеціальностей. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. / ред. кол. : Н. В. Гузій (відп. ред.). Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. Вип. 30 (40). С. 110–115.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості темпів старіння учителів та їх зв’язки з рівнем емоційного інтелекту і ступенем професійного вигоряння. Найвищі темпи старіння за біологічним віком мають учителі-філологи, уповільнений - учителі фізичної культури. За психологічним віком усі вчителі мають прискорені темпи старіння. Вчителі трудового навчання та початкових класів мають нижчі темпи старіння і найнижчі рівні професійного вигоряння, а вчителі іноземної мови, зарубіжної літератури, хімії та географії – найвищі рівні вигоряння і прискорені темпи психологічного старіння. Доведено, що можна здійснювати вплив на темпи старіння вчителів, їх стан здоров’я і рівень вигоряння шляхом розвитку емоційного інтелекту, підвищення рухової активності, індивідуального консультування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4292
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.