Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/427
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілоус, Ольга Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-01-05T16:03:54Z-
dc.date.available2020-01-05T16:03:54Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБілоус О. В. Розвиток творчого потенціалу майбутніх учителів природничих дисциплін засобами проектної технології / Десяті Сіверянські соціально-психологічні читання: матер. Міжн. наук. конференції (29 листопада 2019 року, м. Чернігів) / за наук. ред. О. Ю. Дроздова, І. І. Шлімакової. – Чернігів: НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2020. – С. 12-15en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/427-
dc.description.abstractВ умовах сьогодення найактуальнішою стає проблема підготовки фахівця, який має здатність творчо розв’язувати професійні завдання. Спрямованість освітнього процесу на розвиток творчого потенціалу майбутніх учителів активізує пошуки ефективних психолого-педагогічних засобів розв’язання цієї задачі. Творчий потенціал визначається як ресурс творчих можливостей людини, здатність конкретної особи здійснювати творчі дії, творчу діяльність у цілому (Моляко В., 2007).en_US
dc.publisherДесяті Сіверянські соціально-психологічні читанняen_US
dc.subjectтворчий потенціалen_US
dc.subjectмайбутні вчителіen_US
dc.subjectпсихолого-педагогічні засобиen_US
dc.subjectпроектна технологіяen_US
dc.titleРозвиток творчого потенціалу майбутніх учителів природничих дисциплін засобами проектної технологіїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розвиток творчого потенціалу майбутніх учителів.pdf122.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.