Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4254
Назва: Методи оцінки якості електронних навчальних матеріалів
Автори: Кашуба, В. О.
Сергієнко, К. М.
Бишевець, Н. Г.
Синіговець, Ігор Васильович
Ключові слова: електронні освітні ресурси
учбові матеріали
технологія оцінки
комплекс критеріїв
Дата публікації: 2007
Видавництво: Молода спортивна наука України
Бібліографічний опис: Кашуба В. О., Сергієнко К. М., Бишевець Н. Г., Синіговець І. В. Методи оцінки якості електронних навчальних матеріалів. Молода спортивна наука України. Львів, 2007. Вип. 11. Том 5. С. 259-264.
Короткий огляд (реферат): В статті проводиться аналіз літературних джерел, який продемонстрував широку зацікавленість фахівців до проблем підготовки електронних підручників, посібників і комплексів по спортивно-педагогічних дисциплінам, а також дозволив встановити напрямок їхніх наукових інтересів і визначити ступінь розробленості зазначених питань на даний момент. Нами виділені дидактичні, методичні, технічні, технологічні й ергономічні вимоги, а також вимоги, які ставляться до оформлення документації електронного підручника (посібника) та розроблено комплекс критеріїв для електронних освітніх ресурсів з метою визначення ефективності їх впровадження в учбовий процес вузів фізкультурного профілю. В результаті досліджень було визначено технологію оцінки дидактичних можливостей електронних учбових матеріалів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4254
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методи оцінки якості електронних навчальних матеріалів.pdf335.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.