Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4238
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтрілець, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2020-05-28T17:38:30Z-
dc.date.available2020-05-28T17:38:30Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationСтрілець С. І. Педагогічні практики у системі підготовки вчителів початкових класів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка. Серія: Педагогічні науки. Чернігів : ЧНПУ, 2011. Вип. 83. С. 215-220.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4238-
dc.description.abstractУ статті розкрито, як через систему проходження педагогічних практик реалізується оновлення професійно–педагогічної підготовки вчителів початкових класів. Розглянуті види педагогічних практик допомагають студентам встановити органічний взаємозв’язок між теорією та практикою, створюють реальні можливості для формування готовності майбутніх учителів до організації навчально–виховної роботи з дітьми молодшого шкільного віку, сприяють формуванню особистісних якостей майбутнього педагога.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectпедагогічні практикиen_US
dc.subjectінноваційні технологіїen_US
dc.subjectпочаткове навчанняen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.titleПедагогічні практики у системі підготовки вчителів початкових класівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.