Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4237
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтрілець, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2020-05-28T17:31:02Z-
dc.date.available2020-05-28T17:31:02Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationСтрілець С. І. Місце і роль різних видів педагогічних практик у процесі фахової підготовки вчителів початкових класів. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія: педагогічні науки. Чернігів : ЧДПУ, 2010. Вип. 79. С.116-119.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4237-
dc.description.abstractУ статті відтворено необхідність організації педагогічних практик у процесі підготовки вчителів початкових класів. Розглянуто види та способи проведення педагогічних практик.en_US
dc.publisherВісник ЧДПУen_US
dc.subjectпедагогічна практикаen_US
dc.subjectпочаткові класиen_US
dc.subjectвиди і способи проведення практикиen_US
dc.titleМісце і роль різних видів педагогічних практик у процесі фахової підготовки вчителів початкових класівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.