Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4235
Назва: | Компетентнісний підхід до підготовки майбутніх учителів початкової школи: концептуальні ідеї, інтегровані вимоги |
Автори: | Стрілець, Світлана Іванівна |
Ключові слова: | учитель початкової школи компетентнісний підхід компетентність компетенція |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Вісник ЧНПУ |
Бібліографічний опис: | Стрілець С. І. Компетентнісний підхід до підготовки майбутніх учителів початкової школи: концептуальні ідеї, інтегровані вимоги. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. Чернігів : ЧНПУ, 2013. С. 23–26. |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено спробу розібратися, як реалізується компетентнісний підхід у рамках європейських рекомендацій та національної традиції. У роботі розглянуто світові тенденції щодо тлумачення та сутності понять професійна компетентність та ключові компетенції у професійно-педагогічній підготовці майбутнього учителя початкової школи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4235 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Компетентнісний підхід до підготовки майбутніх учителів початкової школи.pdf | 221.36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.