Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4235
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтрілець, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2020-05-28T17:26:01Z-
dc.date.available2020-05-28T17:26:01Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСтрілець С. І. Компетентнісний підхід до підготовки майбутніх учителів початкової школи: концептуальні ідеї, інтегровані вимоги. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. Чернігів : ЧНПУ, 2013. С. 23–26.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4235-
dc.description.abstractУ статті здійснено спробу розібратися, як реалізується компетентнісний підхід у рамках європейських рекомендацій та національної традиції. У роботі розглянуто світові тенденції щодо тлумачення та сутності понять професійна компетентність та ключові компетенції у професійно-педагогічній підготовці майбутнього учителя початкової школи.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.subjectучитель початкової школиen_US
dc.subjectкомпетентнісний підхідen_US
dc.subjectкомпетентністьen_US
dc.subjectкомпетенціяen_US
dc.titleКомпетентнісний підхід до підготовки майбутніх учителів початкової школи: концептуальні ідеї, інтегровані вимогиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.