Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4235
Назва: Компетентнісний підхід до підготовки майбутніх учителів початкової школи: концептуальні ідеї, інтегровані вимоги
Автори: Стрілець, Світлана Іванівна
Ключові слова: учитель початкової школи
компетентнісний підхід
компетентність
компетенція
Дата публікації: 2013
Видавництво: Вісник ЧНПУ
Бібліографічний опис: Стрілець С. І. Компетентнісний підхід до підготовки майбутніх учителів початкової школи: концептуальні ідеї, інтегровані вимоги. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. Чернігів : ЧНПУ, 2013. С. 23–26.
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено спробу розібратися, як реалізується компетентнісний підхід у рамках європейських рекомендацій та національної традиції. У роботі розглянуто світові тенденції щодо тлумачення та сутності понять професійна компетентність та ключові компетенції у професійно-педагогічній підготовці майбутнього учителя початкової школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4235
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.