Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4233
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стрілець, Світлана Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-28T17:19:01Z | - |
dc.date.available | 2020-05-28T17:19:01Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Стрілець С. І. Інтенсивні методи навчання: сугестопедагогіка – за і проти. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. Чернігів : ЧДПУ, 2012. Вип. 96. С. 197-201. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4233 | - |
dc.description.abstract | Дослідження присвячено вирішенню завдання розробки способів оптимізації процесу навчання за допомогою інтенсивних, активних методів, що є міждисліплінарними, одним з яких вважається сугестопедагогіка. У роботі пропонується звернути увагу на деякі історичні етапи становлення сугестопедагогіки та її розвитку, а також з’ясувати доцільність та ефективність її використання у сучасному освітньому просторі. | en_US |
dc.publisher | Вісник ЧДПУ | en_US |
dc.subject | сугестопедагогіка | en_US |
dc.subject | активні методи навчання | en_US |
dc.subject | інтенсивні методи навчання | en_US |
dc.subject | сугестія | en_US |
dc.title | Інтенсивні методи навчання: сугестопедагогіка – за і проти | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Інтенсивні методи навчання сугестопедагогіка – за і проти.pdf | 224.11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.