Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4233
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтрілець, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2020-05-28T17:19:01Z-
dc.date.available2020-05-28T17:19:01Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСтрілець С. І. Інтенсивні методи навчання: сугестопедагогіка – за і проти. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. Чернігів : ЧДПУ, 2012. Вип. 96. С. 197-201.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4233-
dc.description.abstractДослідження присвячено вирішенню завдання розробки способів оптимізації процесу навчання за допомогою інтенсивних, активних методів, що є міждисліплінарними, одним з яких вважається сугестопедагогіка. У роботі пропонується звернути увагу на деякі історичні етапи становлення сугестопедагогіки та її розвитку, а також з’ясувати доцільність та ефективність її використання у сучасному освітньому просторі.en_US
dc.publisherВісник ЧДПУen_US
dc.subjectсугестопедагогікаen_US
dc.subjectактивні методи навчанняen_US
dc.subjectінтенсивні методи навчанняen_US
dc.subjectсугестіяen_US
dc.titleІнтенсивні методи навчання: сугестопедагогіка – за і протиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Інтенсивні методи навчання сугестопедагогіка – за і проти.pdf224.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.