Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4233
Назва: | Інтенсивні методи навчання: сугестопедагогіка – за і проти |
Автори: | Стрілець, Світлана Іванівна |
Ключові слова: | сугестопедагогіка активні методи навчання інтенсивні методи навчання сугестія |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Вісник ЧДПУ |
Бібліографічний опис: | Стрілець С. І. Інтенсивні методи навчання: сугестопедагогіка – за і проти. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. Чернігів : ЧДПУ, 2012. Вип. 96. С. 197-201. |
Короткий огляд (реферат): | Дослідження присвячено вирішенню завдання розробки способів оптимізації процесу навчання за допомогою інтенсивних, активних методів, що є міждисліплінарними, одним з яких вважається сугестопедагогіка. У роботі пропонується звернути увагу на деякі історичні етапи становлення сугестопедагогіки та її розвитку, а також з’ясувати доцільність та ефективність її використання у сучасному освітньому просторі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4233 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Інтенсивні методи навчання сугестопедагогіка – за і проти.pdf | 224.11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.