Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4233
Назва: Інтенсивні методи навчання: сугестопедагогіка – за і проти
Автори: Стрілець, Світлана Іванівна
Ключові слова: сугестопедагогіка
активні методи навчання
інтенсивні методи навчання
сугестія
Дата публікації: 2012
Видавництво: Вісник ЧДПУ
Бібліографічний опис: Стрілець С. І. Інтенсивні методи навчання: сугестопедагогіка – за і проти. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. Чернігів : ЧДПУ, 2012. Вип. 96. С. 197-201.
Короткий огляд (реферат): Дослідження присвячено вирішенню завдання розробки способів оптимізації процесу навчання за допомогою інтенсивних, активних методів, що є міждисліплінарними, одним з яких вважається сугестопедагогіка. У роботі пропонується звернути увагу на деякі історичні етапи становлення сугестопедагогіки та її розвитку, а також з’ясувати доцільність та ефективність її використання у сучасному освітньому просторі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4233
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Інтенсивні методи навчання сугестопедагогіка – за і проти.pdf224.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.