Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4229
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стрілець, Світлана Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-28T16:14:02Z | - |
dc.date.available | 2020-05-28T16:14:02Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Стрілець С. І. Формування методико-математичної компетентності майбутніх педагогів та вихователів дошкільних навчальних закладів у контексті розвитку вищої освіти. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. Чернігів : ЧНПУ, 2013. Вип. 113. Т. 2. С. 197–201. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4229 | - |
dc.description.abstract | У статті зроблено спробу довести, що застосування компетентнісного підходу сприятиме посиленню професійної спрямованості процесу підготовки майбутнього вчителя початкових класів та вихователя дошкільних закладів до навчання математики у контексті тенденцій розвитку вищої освіти у світі. У студентів сформуються ключові компетенції – універсальна цілісна система знань, умінь, навичок, досвід самостійної діяльності й особистої відповідальності. Це допоможе вирішити проблеми мотивації та інтенсифікації освітнього процесу. Покращиться якість виконання в подальшому своєї професійної методичної діяльності як учителя початкових класів та вихователя дошкільного закладу. Наведено зразок предметних компетенцій, яких студент має набути у результаті вивчення дисципліни "Методика викладання курсу «Методика навчання освітньої галузі «Математика»". | en_US |
dc.publisher | Вісник ЧНПУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | методична та математична компетентність | en_US |
dc.subject | професійна діяльність учителя початкових класів | en_US |
dc.subject | вихователь | en_US |
dc.subject | професійна підготовка | en_US |
dc.title | Формування методико-математичної компетентності майбутніх педагогів та вихователів дошкільних навчальних закладів у контексті розвитку вищої освіти | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.