Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4223
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНітченко, Галина Миколаївна-
dc.contributor.authorХоврич, Микола Олександрович-
dc.date.accessioned2020-05-28T15:32:49Z-
dc.date.available2020-05-28T15:32:49Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationНітченко Г.М., Ховрич М. О. Теоретичний аналіз проблеми медіа грамотності молоді. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка; гол. ред. М. О. Носко. Чернігів : ЧНПУ, 2018. Вип. 151. Т. 1. С. 112-115.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4223-
dc.description.abstractВ статті розглядається проблема медіаграмотності як складова інформаційної культури людини. Основа процесу формування медіа грамотності повинна бути у закладах вищої освіти педагогічного профілю, оскільки саме вчитель є тією особистістю, яка в змозі досить активно і, головне, інтенсивно, сформувати основи медіаграмотності у підростаючого покоління.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectмедіаграмотністьen_US
dc.subjectмедіакультураen_US
dc.subjectінформаційна культураen_US
dc.subjectмолодьen_US
dc.subjectінформаційні технологіїen_US
dc.subjectджерело інформаціїen_US
dc.titleТеоретичний аналіз проблеми медіа грамотності молодіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Теоретичний аналіз проблеми медіа грамотності молоді.pdf461.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.