Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4223
Назва: Теоретичний аналіз проблеми медіа грамотності молоді
Автори: Нітченко, Галина Миколаївна
Ховрич, Микола Олександрович
Ключові слова: медіаграмотність
медіакультура
інформаційна культура
молодь
інформаційні технології
джерело інформації
Дата публікації: 2018
Видавництво: Вісник ЧНПУ
Бібліографічний опис: Нітченко Г.М., Ховрич М. О. Теоретичний аналіз проблеми медіа грамотності молоді. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка; гол. ред. М. О. Носко. Чернігів : ЧНПУ, 2018. Вип. 151. Т. 1. С. 112-115.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): В статті розглядається проблема медіаграмотності як складова інформаційної культури людини. Основа процесу формування медіа грамотності повинна бути у закладах вищої освіти педагогічного профілю, оскільки саме вчитель є тією особистістю, яка в змозі досить активно і, головне, інтенсивно, сформувати основи медіаграмотності у підростаючого покоління.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4223
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Теоретичний аналіз проблеми медіа грамотності молоді.pdf461.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.