Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4213
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоблевський, А. В.-
dc.contributor.authorХоврич, Микола Олександрович-
dc.date.accessioned2020-05-27T12:40:48Z-
dc.date.available2020-05-27T12:40:48Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКоблевський А. В., Ховрич М. О. Комп’ютерні ігри та програми як засіб навчально-виховного процесу у загальноосвітній школі. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету; гол. ред. М. О. Носко. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 137. С. 230-233.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4213-
dc.description.abstractУ статті розглянуто можливості використання комп’ютерних ігор у навчальному процесі загальноосвітньої школи. Проаналізовано: типологію педагогічних ігор (за характером ігрової методики, за видом діяльності, за характером педагогічного процесу, за метою); типологію комп’ютерних ігор (за жанром, за кількістю гравців і способом їх взаємодії, за тематикою, за платформою).en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectкомп’ютерні ігриen_US
dc.subjectпрограмиen_US
dc.subjectнавчальна комп’ютерна граen_US
dc.subjectкласифікація ігорen_US
dc.titleКомп’ютерні ігри та програми як засіб навчально-виховного процесу у загальноосвітній школіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.