Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/420
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСоколенко, Лілія Олександрівна-
dc.date.accessioned2019-12-20T08:07:57Z-
dc.date.available2019-12-20T08:07:57Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСоколенко Л. О. Технологія створення та використання основних типів завдань та запитань навчальної дисципліни «Наукові основи шкільного курсу математики» // Вісник Черкаського національного університету імені Б. Хмельницького. – Черкаси, 2019. – Вип. 3. – С. 93-98.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/420-
dc.description.abstractУ статті представлено основні типи завдань та запитань, які використовуються під час читання навчальної дисципліни «Наукові основи шкільного курсу математики», охарактеризовано технологію їх створення, розкрито методичні особливості використання окремих з них під час навчання дисципліни НОШКМ студентів-магістрантів спеціальності 014 Середня освіта (математика).en_US
dc.publisherВісник Черкаського національного університету імені Б. Хмельницькогоen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectтипи завдань та запитаньen_US
dc.subjectнавчальна дисципліна «Наукові основи шкільного курсу математики» технологія створення та використанняen_US
dc.subjectметодичні особливостіen_US
dc.titleТехнологія створення та використання основних типів завдань та запитань навчальної дисципліни «Наукові основи шкільного курсу математики»en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.