Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4208
Назва: Аналіз використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі ВНЗ
Автори: Нітченко, Галина Миколаївна
Ховрич, Микола Олександрович
Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології
підготовка викладача
самостійна робота студента
тестовий контроль
Дата публікації: 2015
Видавництво: Вісник ЧНПУ
Бібліографічний опис: Нітченко Г. М., Ховрич М. О. Аналіз використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі ВНЗ. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету; гол. ред. М.О. Носко. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 130. С. 169-172.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються можливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі вищого навчального закладу. Визначається, що ІКТ найчастіше застосовуються на наступних етапах навчального процесу: підготовка викладача до заняття; проведення заняття; самостійна робота студента; контроль рівня засвоєння знань та вмінь студентів. На основі даних етапів автори у статті розглядають можливі варіанти застосування ІКТ. Крім того, окрема увага приділена перевагам та недолікам широкого впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчальний процес.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4208
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.