Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4203
Назва: Діагностика формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до валеологічної діяльності в школі
Автори: Синіговець, Ігор Васильович
Петрикей, О. О.
Ключові слова: діагностика
критерії оцінки
валеологічна культура
майбутні учителі фізичної культури
інформаційні технології
Дата публікації: 2016
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Синіговець В. І., Петрикей О. О. Діагностика формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до валеологічної діяльності в школі. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. / гол. ред. Носко М.О. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 139. Т. 1. С. 359-363.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто результати теоретичних і експериментальних досліджень щодо готовності майбутніх учителів фізичної культури до валеологічної діяльності в школі. Завдання дослідження – визначити стан сформованості валеологічної культури студентів факультету фізичного виховання до виконання професійних обов’язків в процесі викладання фізичної культури в школі. Проведений теоретичний аналіз напрямів формування здорового способу життя, визначені загальні і специфічні принципи формування валеологічної культури, роль вчителя фізичної культури у вирішенні оздоровчих завдань фізичного виховання молодого покоління. Теоретично обґрунтовано характеристику валеологічної культури як особистісного утворення та складової загальної й професійно-педагогічної культури майбутнього вчителя. Визначено критерії ціннісно-мотиваційного, когнітивного, діяльнісного та рефлексивний компонентів рівнів сформованості валеологічної культури. Розроблено та апробовано методику формування валеологічних знань студентів із застосуванням інформаційних технологій навчання. Запропонована методика базується на удосконаленні змісту валеологічних дисциплін, застосуванні основних організаційних форм аудиторного та позааудиторного навчання, у межах яких урізноманітнюються інтерактивні методи навчання і виховання. Експериментально перевірено ефективність впровадження методики інформаційних технологій з метою визначення рівнів сформованості валеологічної культури майбутніх учителів фізичної культури і їх готовність до роботи з учнями. Встановлено, що студенти мають більш високий рівень сформованості валеологічної культури і рівень знань в результаті впровадження в навчально-виховний процес інформаційних технологій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4203
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.