Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/420
Назва: Технологія створення та використання основних типів завдань та запитань навчальної дисципліни «Наукові основи шкільного курсу математики»
Автори: Соколенко, Лілія Олександрівна
Ключові слова: типи завдань та запитань
навчальна дисципліна «Наукові основи шкільного курсу математики» технологія створення та використання
методичні особливості
Дата публікації: 2019
Видавництво: Вісник Черкаського національного університету імені Б. Хмельницького
Бібліографічний опис: Соколенко Л. О. Технологія створення та використання основних типів завдань та запитань навчальної дисципліни «Наукові основи шкільного курсу математики» // Вісник Черкаського національного університету імені Б. Хмельницького. – Черкаси, 2019. – Вип. 3. – С. 93-98.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті представлено основні типи завдань та запитань, які використовуються під час читання навчальної дисципліни «Наукові основи шкільного курсу математики», охарактеризовано технологію їх створення, розкрито методичні особливості використання окремих з них під час навчання дисципліни НОШКМ студентів-магістрантів спеціальності 014 Середня освіта (математика).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/420
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.