Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4187
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХоврич, Микола Олександрович-
dc.date.accessioned2020-05-25T12:43:46Z-
dc.date.available2020-05-25T12:43:46Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationХоврич М. О. Моніторинг професійного самовизначення учнів основної школи. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету; гол. ред. М.О. Носко. Чернігів : ЧНПУ, 2011. Вип. 88. 288 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4187-
dc.description.abstractДосліджено структуру інтересів та мотивів вибору дев’ятикласниками профілю навчання у старшій школі та вибору навчального закладу І та ІІ рівня акредитації. Визначено ключові мотиви та фактори, що впливають на вибір професії старшокласниками.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectінтересen_US
dc.subjectпрофесійний інтересen_US
dc.subjectпрофесійні наміриen_US
dc.subjectпрофесійна орієнтаціяen_US
dc.titleМоніторинг професійного самовизначення учнів основної школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Моніторинг професійного самовизначення учнів основної школи.pdf516.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.