Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/417
Назва: Можливості нейропсихологічного підходу до подолання труднощів навчання
Автори: Дяченко, Вікторія Анатоліївна
Дубініна, Діана Емілівна
Ключові слова: нейропсихологічний підхід
труднощі
Дата публікації: 2019
Видавництво: Дев'яті Сіверянські соціально-психологічні читання
Бібліографічний опис: Дяченко В. А., Дубініна Д. Е. Можливості нейропсихологічного підходу до подолання труднощів навчання // Дев’яті Сіверянські соціально-психологічні читання: матер. Міжнар. наук. конференції (30 листопада 2018 року, м. Чернігів) / За наук. ред. О. Ю. Дроздова, І. І. Шлімакової. – Чернігів, НУ «ЧК» імені Т. Г. Шевченка, 2019. – С. 140-145.
Короткий огляд (реферат): Останнім часом психологи, що працюють у сфері освіти, відзначають помітне збільшення кількості дітей з труднощами у навчанні. Під труднощами навчання мають на увазі як саму шкільну неуспішність, так і ті випадки, коли дитина встигає з усіх предметів на шкоду своєму здоров’ю (Ахутіна Т., 1998). Нагальною проблемою сучасної системи освіти є збільшення числа учнів, які не мають клінічних діагнозів, але демонструють виражені труднощі навчання й поведінки в загальноосвітній школі (Ахутіна Т. та ін., 1995; Глозман Ж., Потаніна А., 2001). У початковій школі ці труднощі проявляються, перш за все, в труднощах письма, читання і рахунку, тобто тих видах діяльності, які найбільш затребувані соціальною ситуацією розвитку дитини. Тому актуальним питанням сьогодення, на нашу думку, є ретельний розгляд проблем шкільного навчання та методів надання допомоги таким категоріям дітей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/417
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.