Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4155
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ховрич, Микола Олександрович | - |
dc.contributor.author | Ховрич, Н. Я. | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-22T11:18:49Z | - |
dc.date.available | 2020-05-22T11:18:49Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.citation | Ховрич М. О., Ховрич Н. Я. Моніторинг навчальних досягнень – як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г.Шевченка : зб. Чернігів : ЧДПУ, 2007. Вип. 45. С. 47-51. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4155 | - |
dc.description.abstract | Вивчено в історичному аспекті використання моніторингу в освіті. Проаналізовано зарубіжний та вітчизняний досвід організації і проведення моніторингу в навчальних закладах. Розроблено методику проведення моніторингу навчальних досягнень з фізики для учнів 11 класу, яка б позитивно впливала на пізнавальну діяльність учнів. | en_US |
dc.publisher | Вісник ЧДПУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | моніторинг | en_US |
dc.subject | освітні індикатори | en_US |
dc.subject | види моніторингу | en_US |
dc.subject | критерії оцінювання навчальних досягнень | en_US |
dc.subject | державна підсумкова атестація з фізики | en_US |
dc.subject | пізнавальна діяльність | en_US |
dc.title | Моніторинг навчальних досягнень – як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Моніторинг навчальних досягнень – як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів.pdf | 605.23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.