Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4152
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХоврич, Микола Олександрович-
dc.contributor.authorХоврич, Н. Я.-
dc.date.accessioned2020-05-22T10:31:42Z-
dc.date.available2020-05-22T10:31:42Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationХоврич М. О., Ховрич Н. Я. Диференційований підхід при оцінюванні знань учнів на уроках фізики. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка : зб. Чернігів : ЧДПУ, 2002. Вип. 12. С. 30-32.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4152-
dc.description.abstractПроведено теоретичний аналіз методів оцінюванні знань учнів на уроках фізики на основі диференціації й індивідуалізації навчання. Приведено результати практичного досвіду здійснення в процесі навчання як рівневої так і профільної диференціації.en_US
dc.publisherВісник ЧДПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectучніen_US
dc.subjectфізикаen_US
dc.subjectзнанняen_US
dc.subjectвмінняen_US
dc.subjectоцінюванняen_US
dc.subjectдиференціаціяen_US
dc.titleДиференційований підхід при оцінюванні знань учнів на уроках фізикиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.