Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4152
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ховрич, Микола Олександрович | - |
dc.contributor.author | Ховрич, Н. Я. | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-22T10:31:42Z | - |
dc.date.available | 2020-05-22T10:31:42Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.citation | Ховрич М. О., Ховрич Н. Я. Диференційований підхід при оцінюванні знань учнів на уроках фізики. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка : зб. Чернігів : ЧДПУ, 2002. Вип. 12. С. 30-32. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4152 | - |
dc.description.abstract | Проведено теоретичний аналіз методів оцінюванні знань учнів на уроках фізики на основі диференціації й індивідуалізації навчання. Приведено результати практичного досвіду здійснення в процесі навчання як рівневої так і профільної диференціації. | en_US |
dc.publisher | Вісник ЧДПУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | учні | en_US |
dc.subject | фізика | en_US |
dc.subject | знання | en_US |
dc.subject | вміння | en_US |
dc.subject | оцінювання | en_US |
dc.subject | диференціація | en_US |
dc.title | Диференційований підхід при оцінюванні знань учнів на уроках фізики | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Диференційований підхід при оцінюванні знань учнів на уроках фізики.pdf | 338.23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.