Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/413
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілоус, Ольга Володимирівна-
dc.date.accessioned2019-12-16T12:07:57Z-
dc.date.available2019-12-16T12:07:57Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБілоус О. В. Розвиток рефлексії як передумови професійного становлення майбутніх учителів хімії // Дев’яті Сіверянські соціально-психологічні читання: матер. Міжнар. наук. конференції (30 листопада 2018 року, м. Чернігів) / За наук. ред. О. Ю. Дроздова, І. І. Шлімакової. – Чернігів, НУ «ЧК» імені Т. Г. Шевченка, 2019. – С. 19-21en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/413-
dc.description.abstractВ сучасній психології проблема рефлексії розглядається в таких напрямках: при дослідженні мислення (інтелектуальна рефлексія), при вивченні самосвідомості, коли рефлексія вивчається як умова особистісного зростання (особистісна рефлексія), у процесі комунікації (міжособистісна рефлексія). Рефлексія вивчається як діяльність, спрямована на встановлення відношень та зв’язків об’єктів, що здійснюється за допомогою рефлексивного виходу (Щедровицький Г., 1995). Поняття рефлексивного виходу підкреслює роль метакогнітивної функції рефлексії в творчому процесі. Інша позиція передбачає розуміння рефлексії як самосвідомість особистості в проблемній ситуації (Степанов С., Семенов І., 1988)en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectрефлексіяen_US
dc.subjectмайбутній вчитель хіміїen_US
dc.titleРозвиток рефлексії як передумови професійного становлення майбутніх учителів хіміїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.