Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/413
Назва: Розвиток рефлексії як передумови професійного становлення майбутніх учителів хімії
Автори: Білоус, Ольга Володимирівна
Ключові слова: рефлексія
майбутній вчитель хімії
Дата публікації: 2019
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Білоус О. В. Розвиток рефлексії як передумови професійного становлення майбутніх учителів хімії // Дев’яті Сіверянські соціально-психологічні читання: матер. Міжнар. наук. конференції (30 листопада 2018 року, м. Чернігів) / За наук. ред. О. Ю. Дроздова, І. І. Шлімакової. – Чернігів, НУ «ЧК» імені Т. Г. Шевченка, 2019. – С. 19-21
Короткий огляд (реферат): В сучасній психології проблема рефлексії розглядається в таких напрямках: при дослідженні мислення (інтелектуальна рефлексія), при вивченні самосвідомості, коли рефлексія вивчається як умова особистісного зростання (особистісна рефлексія), у процесі комунікації (міжособистісна рефлексія). Рефлексія вивчається як діяльність, спрямована на встановлення відношень та зв’язків об’єктів, що здійснюється за допомогою рефлексивного виходу (Щедровицький Г., 1995). Поняття рефлексивного виходу підкреслює роль метакогнітивної функції рефлексії в творчому процесі. Інша позиція передбачає розуміння рефлексії як самосвідомість особистості в проблемній ситуації (Степанов С., Семенов І., 1988)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/413
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.