Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4075
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмолянко, Юлія Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-05-18T09:47:26Z-
dc.date.available2020-05-18T09:47:26Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСмолянко Ю. М. Основи діагностики рівнів сформованості професійної культури фахівців дошкільної освіти. Філософія для дітей: В. О. Сухомлинський у діалозі з сучасністю : пед. читання : зб. наук.-метод. пр. / за заг. ред. О. В. Сухомлинської, О. Я. Савченко. Житомир : ФОП Левковець Н. М., 2017. С. 233–238.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4075-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано необхідність діагностики рівнів сформованості професійної культури у фахівців дошкільної освіти під час їх професійно-педагогічної діяльності у роботі з дітьми дошкільного віку. У процесі констатувального етапу педагогічного експерименту здійснено аналіз змісту професійно-педагогічної діяльності вихователів ДНЗ, використано методику бесіди, педагогічного спостереження у контексті формування їх професійної культури. Проведено анкетування серед фахівців дошкільної освіти для визначення рівнів сформованості їх професійної культури. Висвітлено результати анкетування вихователів ДНЗ та визначено стан сформованості показників професійної культури (високий, достатній, низький). Результати проведення констатувального етапу експерименту свідчать, що більшість фахівців дошкільної освіти володіють достатнім та високим рівнями сформованості професійної культури у системі роботи з дітьми дошкільного віку. Проте, передбачено, що в умовах становлення інформаційного суспільства та інформатизації сучасної системи освіти постає потреба постійного самовдосконалення й саморозвитку фахівців дошкільної освіти в системі його професійно-педагогічної діяльності.en_US
dc.publisherФілософія для дітей: В. О. Сухомлинський у діалозі з сучасністю : пед. читання : зб. наук.-метод. пр.en_US
dc.subjectфахівці дошкільної освітиen_US
dc.subjectпрофесійно-педагогічна діяльністьen_US
dc.subjectвихователь дошкільного навчального закладуen_US
dc.subjectконстатувальний етап педагогічного експериментуen_US
dc.subjectрівні сформованості професійної культуриen_US
dc.subjectанкетуванняen_US
dc.subjectпедагогічне спостереженняen_US
dc.titleОснови діагностики рівнів сформованості професійної культури фахівців дошкільної освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.