Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4051
Назва: Теоретичні аспекти розвитку педагогічної майстерності викладачів вищої школи
Автори: Шолох, Олена Анатоліївна
Ключові слова: педагогічна майстерність
педагогічна компетентність
викладачі вищої школи
Дата публікації: 2019
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Шолох О.А. Теоретичні аспекти розвитку педагогічної майстерності викладачів вищої школи / Шолох О.А. // Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» ім. Т. Г. Шевченка. / Серія: Педагогічні науки. – Чернігів: НУЧК 2019. - Вип. 1(157). - С. 245-251.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті сучасні підходи до розвитку педагогічної майстерності викладачів вищої школи, представлені різновекторні аспекти розвитку педагогічної майстерності в умовах університетської освіти. Проаналізовано теоретичні основи дослідження сутності педагогічної майстерності викладачів вищої школи Визначено та обґрунтовано структурні компоненти педагогічної майстерності: гуманістична спрямованість, педагогічні здібності, педагогічна техніка, педагогічна компетентність як показники педагогічної майстерності. Уточнено, що педагогічна майстерність – це сукупність особистісно-ділових якостей і професійної компетентності педагога.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4051
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.