Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4051
Назва: | Теоретичні аспекти розвитку педагогічної майстерності викладачів вищої школи |
Автори: | Шолох, Олена Анатоліївна |
Ключові слова: | педагогічна майстерність педагогічна компетентність викладачі вищої школи |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Шолох О.А. Теоретичні аспекти розвитку педагогічної майстерності викладачів вищої школи / Шолох О.А. // Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» ім. Т. Г. Шевченка. / Серія: Педагогічні науки. – Чернігів: НУЧК 2019. - Вип. 1(157). - С. 245-251. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуті сучасні підходи до розвитку педагогічної майстерності викладачів вищої школи, представлені різновекторні аспекти розвитку педагогічної майстерності в умовах університетської освіти. Проаналізовано теоретичні основи дослідження сутності педагогічної майстерності викладачів вищої школи Визначено та обґрунтовано структурні компоненти педагогічної майстерності: гуманістична спрямованість, педагогічні здібності, педагогічна техніка, педагогічна компетентність як показники педагогічної майстерності. Уточнено, що педагогічна майстерність – це сукупність особистісно-ділових якостей і професійної компетентності педагога. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4051 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Теоретичні аспекти розвитку педагогічної майстерності викладачів вищої школи.pdf | 515.88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.