Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4047
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШолох, Олена Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-05-15T17:31:11Z-
dc.date.available2020-05-15T17:31:11Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationШолох О.А. Аксіологічний підхід у процесі професійної підготовки майбутніх психологів / Шолох О.А. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Соціально-економічні та гуманітарні аспекти світових інноваційних трансформацій»: Ч.1 - Київ: Навчально-науковий інститут менеджменту та психології ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України, 2017. – С. 178-181.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4047-
dc.description.abstractВ основі педагогічної аксіології лежить розуміння і ствердження цінності людського життя, виховання і навчання, освіти в цілому і педагогічної діяльності. Значимою цінністю є ідея всебічно і гармонійно розвинутої особистості, що пов'язана з ідеєю справедливого суспільства, яке здатне реа-льно забезпечити кожній людині умови для максимальної реалізації закладених у ній можливостей. Ця ідея є основою ціннісно-світоглядної системи гуманістичного типу. Вона визначає ціннісні орієнтації культури і допомагає особистості орієнтуватись в історії, суспільстві, діяльності.en_US
dc.publisherМатеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Соціально-економічні та гуманітарні аспекти світових інноваційних трансформацій»en_US
dc.subjectпсихологen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectпрофесійна підготовка майбутніх психологівen_US
dc.titleАксіологічний підхід у процесі професійної підготовки майбутніх психологівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.