Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4030
Назва: | Тенденції розвитку університетської освіти в Україні (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) |
Автори: | Терентьєва, Наталія Олександрівна |
Ключові слова: | вища освіта університетська освіта Друга академічна революція новий знаннєвий продукт український вектор у розвитку університетської освіти |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Київ |
Бібліографічний опис: | Терентьєва Н. О. Тенденції розвитку університетської освіти в Україні (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) : автореф. дис.. на здобуття наук. ступ. доктора пед. наук; 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки. Київ, 2016. 42 с. |
Короткий огляд (реферат): | Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки. Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля МОН України. Сєвєродонецьк, 2016. У дисертації окреслено теоретичні основи дослідження тенденцій розвитку університетської освіти; здійснено загальну характеристику розвитку університетської освіти України у період другої половини ХХ – першої половини ХХІ століття (період радянської доби включає етапи: поєднання освіти і науки(50-і – 70-і рр. ХХ ст.); модернізації в епоху нестабільності (80-і рр. ХХ ст.); період незалежної України – інтегрування освіти, науки і виробництва (90-і рр. ХХ – початок ХХІ ст. / 2003 р.); реформаційні процеси в умовах євроінтеграції (2004 – 2014 рр.)) з виокремленням тенденцій розвитку, притаманних кожному періоду; розроблено класифікацію тенденцій розвитку університетської освіти за різними ознаками (за регіоном розповсюдження; за рівнем встановлення пріоритетів розвитку та впровадженням (виокремленням) у процесі стратегічного планування і соціально-економічного розвитку; за часовою тривалістю; за наслідками, які можна оцінити; за характерними ознаками; за динамікою прояву; за ступенем підпорядкованості; за ступенем прояву); зазначено тенденції розвитку з урахуванням змін Другої академічної революції на рівні мегатенденцій, субтенденцій та локальних тенденцій; визначено векторні напрями розвитку університетської освіти України (ноосферизації, соціальної відповідальності, трансграничності, політизації, інституціоналізації, консолідації та комерціоналізації й конкуренції); окреслено український вектор розвитку університетської освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4030 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати дисертацій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
aref_Terentieva.pdf | 789.82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
aref_титул_Terentieva.pdf | 114.01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.