Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4030
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Терентьєва, Наталія Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-15T14:52:08Z | - |
dc.date.available | 2020-05-15T14:52:08Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Терентьєва Н. О. Тенденції розвитку університетської освіти в Україні (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) : автореф. дис.. на здобуття наук. ступ. доктора пед. наук; 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки. Київ, 2016. 42 с. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4030 | - |
dc.description.abstract | Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки. Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля МОН України. Сєвєродонецьк, 2016. У дисертації окреслено теоретичні основи дослідження тенденцій розвитку університетської освіти; здійснено загальну характеристику розвитку університетської освіти України у період другої половини ХХ – першої половини ХХІ століття (період радянської доби включає етапи: поєднання освіти і науки(50-і – 70-і рр. ХХ ст.); модернізації в епоху нестабільності (80-і рр. ХХ ст.); період незалежної України – інтегрування освіти, науки і виробництва (90-і рр. ХХ – початок ХХІ ст. / 2003 р.); реформаційні процеси в умовах євроінтеграції (2004 – 2014 рр.)) з виокремленням тенденцій розвитку, притаманних кожному періоду; розроблено класифікацію тенденцій розвитку університетської освіти за різними ознаками (за регіоном розповсюдження; за рівнем встановлення пріоритетів розвитку та впровадженням (виокремленням) у процесі стратегічного планування і соціально-економічного розвитку; за часовою тривалістю; за наслідками, які можна оцінити; за характерними ознаками; за динамікою прояву; за ступенем підпорядкованості; за ступенем прояву); зазначено тенденції розвитку з урахуванням змін Другої академічної революції на рівні мегатенденцій, субтенденцій та локальних тенденцій; визначено векторні напрями розвитку університетської освіти України (ноосферизації, соціальної відповідальності, трансграничності, політизації, інституціоналізації, консолідації та комерціоналізації й конкуренції); окреслено український вектор розвитку університетської освіти. | en_US |
dc.publisher | Київ | en_US |
dc.subject | вища освіта | en_US |
dc.subject | університетська освіта | en_US |
dc.subject | Друга академічна революція | en_US |
dc.subject | новий знаннєвий продукт | en_US |
dc.subject | український вектор у розвитку університетської освіти | en_US |
dc.title | Тенденції розвитку університетської освіти в Україні (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) | en_US |
dc.type | Book | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати дисертацій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
aref_Terentieva.pdf | 789.82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
aref_титул_Terentieva.pdf | 114.01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.