Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4030
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТерентьєва, Наталія Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-05-15T14:52:08Z-
dc.date.available2020-05-15T14:52:08Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationТерентьєва Н. О. Тенденції розвитку університетської освіти в Україні (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) : автореф. дис.. на здобуття наук. ступ. доктора пед. наук; 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки. Київ, 2016. 42 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4030-
dc.description.abstractДисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки. Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля МОН України. Сєвєродонецьк, 2016. У дисертації окреслено теоретичні основи дослідження тенденцій розвитку університетської освіти; здійснено загальну характеристику розвитку університетської освіти України у період другої половини ХХ – першої половини ХХІ століття (період радянської доби включає етапи: поєднання освіти і науки(50-і – 70-і рр. ХХ ст.); модернізації в епоху нестабільності (80-і рр. ХХ ст.); період незалежної України – інтегрування освіти, науки і виробництва (90-і рр. ХХ – початок ХХІ ст. / 2003 р.); реформаційні процеси в умовах євроінтеграції (2004 – 2014 рр.)) з виокремленням тенденцій розвитку, притаманних кожному періоду; розроблено класифікацію тенденцій розвитку університетської освіти за різними ознаками (за регіоном розповсюдження; за рівнем встановлення пріоритетів розвитку та впровадженням (виокремленням) у процесі стратегічного планування і соціально-економічного розвитку; за часовою тривалістю; за наслідками, які можна оцінити; за характерними ознаками; за динамікою прояву; за ступенем підпорядкованості; за ступенем прояву); зазначено тенденції розвитку з урахуванням змін Другої академічної революції на рівні мегатенденцій, субтенденцій та локальних тенденцій; визначено векторні напрями розвитку університетської освіти України (ноосферизації, соціальної відповідальності, трансграничності, політизації, інституціоналізації, консолідації та комерціоналізації й конкуренції); окреслено український вектор розвитку університетської освіти.en_US
dc.publisherКиївen_US
dc.subjectвища освітаen_US
dc.subjectуніверситетська освітаen_US
dc.subjectДруга академічна революціяen_US
dc.subjectновий знаннєвий продуктen_US
dc.subjectукраїнський вектор у розвитку університетської освітиen_US
dc.titleТенденції розвитку університетської освіти в Україні (друга половина ХХ – початок ХХІ століття)en_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
aref_Terentieva.pdf789.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
aref_титул_Terentieva.pdf114.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.