Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4017
Назва: Нове мислення як інструмент розвитку критично-інноваційного потенціалу закладів вищої освіти
Автори: Євтух, Микола Борисович
Терентьєва, Наталія Олександрівна
Ключові слова: критично-інноваційний потенціал
нове мислення
інноваційний дослідницький напрям
сталий розвиток
Дата публікації: 2019
Видавництво: Імплементація європейських стандартів в українські освітні дослідження: Збірник матеріалів ІІІ Міжнародної наукової конференції Української асоціації дослідників освіти
Бібліографічний опис: Євтух М.Б., Терентьєва Н.О. Нове мислення як інструмент розвитку критично-інноваційного потенціалу закладів вищої освіти. Імплементація європейських стандартів в українські освітні дослідження: Збірник матеріалів ІІІ Міжнародної наукової конференції Української асоціації дослідників освіти (Київ, 21 червня 2019 р.). Київ-Дрогобич: ТзОВ “Трек-ЛТД”, 2019. С.52-55.
Короткий огляд (реферат): Система освіти має навчити фахівця методології наукового підходу до організації професійної діяльності з урахуванням специфіки інноваційних процесів, прогнозування й моделювання якісного результату від генерованих інновацій, які забезпечують сталий розвиток.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4017
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.