Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4015
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Терентьєва, Наталія Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-15T12:35:05Z | - |
dc.date.available | 2020-05-15T12:35:05Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Терентьєва Н. Особливості дистанційної освіти для магістрів факультетів фізичної культури. Інформаційні технології та засоби навчання, 2019. № 1. Вип. 69. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4015 | - |
dc.description.abstract | У статті репрезентовано стан дистанційної освіти в процесі професійної підготовки магістрантів спеціальностей 017 Фізична культура і спорт та 014 Середня освіта (фізична культура) на прикладі Національного Університету “Чернігівський колегіум” імені Т.Г. Шевченка. Представлено позитивні та негативні аспекти впровадження дистанційної форми навчання для здійснення професійної підготовки майбутніх фахівців зазначених спеціальностей з урахуванням особливостей студентського контингенту та специфіки регіону. Магістранти регіону не відмовляються від традиційних форм набуття освіти, більш того, наголошують на неможливості входу до системи дистанційного навчання з прикордонних районів області (Чернігівська область межує з республікою Білорусь і Російською Федерацією), пропонують дублювати інформацію дистанційних курсів, розміщених на платформі друкованими (або в е-версії) матеріалами, що, з одного боку, спростить їм сприйняття матеріалу, а з іншого, частково унеможливить виконання індивідуальних та / або групових завдань окремими студентами. Дані анкетування студентів-магістрантів 2017 і 2018 років випуску зазначених спеціальностей свідчать, що вбачають недоцільним повний перехід на дистанційну освіту 70 % респондентів, доцільним частковий перехід – 81%, відмовляються від використання платформи – 8 %, висловлюють побоювання, що не зможуть опанувати навчальну дисципліну, розміщену на платформі, – 15%. Виокремлено перспективні можливості розвитку дистанційної освіти для окреслених спеціальностей з урахуванням особливостей цільової аудиторії, зокрема, зростання кількості працюючих магістрантів та магістрантів, які отримують додаткову вищу освіту, майбутніх фахівців зі столичних регіонів, які прагнуть отримати недорогу додаткову вищу освіту (у регіонах) засобами дистанційного навчання; зростанням кількості магістрантів зазначених спеціальностей, які перебувають на службі у Збройних Силах України та силових структурах. Наголошено на необхідності врахування особливостей регіону та ментальності його населення при переході на дистанційну освіту. | en_US |
dc.publisher | Інформаційні технології та засоби навчання | en_US |
dc.subject | дистанційне навчання | en_US |
dc.subject | дистанційна освіта | en_US |
dc.subject | електронний навчальний комплекс | en_US |
dc.subject | фізична культура і спорт | en_US |
dc.subject | платформа Moodle | en_US |
dc.subject | регіональні особливості | en_US |
dc.title | Особливості дистанційної підготовки магістрантів факультетів фізичної культури | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості дистанційної підготовки магістрантів факультетів фізичної культури.pdf | 310.97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.