Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4015
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТерентьєва, Наталія Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-05-15T12:35:05Z-
dc.date.available2020-05-15T12:35:05Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationТерентьєва Н. Особливості дистанційної освіти для магістрів факультетів фізичної культури. Інформаційні технології та засоби навчання, 2019. № 1. Вип. 69.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4015-
dc.description.abstractУ статті репрезентовано стан дистанційної освіти в процесі професійної підготовки магістрантів спеціальностей 017 Фізична культура і спорт та 014 Середня освіта (фізична культура) на прикладі Національного Університету “Чернігівський колегіум” імені Т.Г. Шевченка. Представлено позитивні та негативні аспекти впровадження дистанційної форми навчання для здійснення професійної підготовки майбутніх фахівців зазначених спеціальностей з урахуванням особливостей студентського контингенту та специфіки регіону. Магістранти регіону не відмовляються від традиційних форм набуття освіти, більш того, наголошують на неможливості входу до системи дистанційного навчання з прикордонних районів області (Чернігівська область межує з республікою Білорусь і Російською Федерацією), пропонують дублювати інформацію дистанційних курсів, розміщених на платформі друкованими (або в е-версії) матеріалами, що, з одного боку, спростить їм сприйняття матеріалу, а з іншого, частково унеможливить виконання індивідуальних та / або групових завдань окремими студентами. Дані анкетування студентів-магістрантів 2017 і 2018 років випуску зазначених спеціальностей свідчать, що вбачають недоцільним повний перехід на дистанційну освіту 70 % респондентів, доцільним частковий перехід – 81%, відмовляються від використання платформи – 8 %, висловлюють побоювання, що не зможуть опанувати навчальну дисципліну, розміщену на платформі, – 15%. Виокремлено перспективні можливості розвитку дистанційної освіти для окреслених спеціальностей з урахуванням особливостей цільової аудиторії, зокрема, зростання кількості працюючих магістрантів та магістрантів, які отримують додаткову вищу освіту, майбутніх фахівців зі столичних регіонів, які прагнуть отримати недорогу додаткову вищу освіту (у регіонах) засобами дистанційного навчання; зростанням кількості магістрантів зазначених спеціальностей, які перебувають на службі у Збройних Силах України та силових структурах. Наголошено на необхідності врахування особливостей регіону та ментальності його населення при переході на дистанційну освіту.en_US
dc.publisherІнформаційні технології та засоби навчанняen_US
dc.subjectдистанційне навчанняen_US
dc.subjectдистанційна освітаen_US
dc.subjectелектронний навчальний комплексen_US
dc.subjectфізична культура і спортen_US
dc.subjectплатформа Moodleen_US
dc.subjectрегіональні особливостіen_US
dc.titleОсобливості дистанційної підготовки магістрантів факультетів фізичної культуриen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.