Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4012
Назва: Взаємовплив фізичних навантажень і розумової працездатності учнів
Автори: Проніков, Олександр Костянтинович
Терентьєва, Наталія Олександрівна
Ключові слова: працездатність
фізична працездатність
розумова працездатність
активний відпочинок
фізичні вправи
Дата публікації: 2018
Видавництво: Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова
Бібліографічний опис: Проніков О.К., Терентьєва Н.О. Взаємовплив фізичних навантажень і розумової працездатності учнів. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія № 15. “Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / Фізична культура і спорт / зб. наук. праць / за ред. О.В.Тимошенка. К. : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2018. Випуск 3К(97)18. С.461-465.
Короткий огляд (реферат): Стаття репрезентує інформацію щодо взаємовпливу та взаємообумовленості фізичних навантажень і розумової працездатності учнів. Зазначено небажання учнів учитися, функціональні розладах здоров’я, спричиненими масштабним обсягом змісту освіти, який перевищує допустимі норми. Наголошено на необхідності задіяння нових засобів і способів відновлення повноцінної працездатності через рухову активну діяльність. Окреслено, що недостатня рухова активність негативно впливає на діяльність серцево-судинної, дихальної та кісткової систем, залоз внутрішньої секреції, стійкість організму до дій шкідливих чинників зовнішнього середовища, розумову діяльність тощо; завершення занять у школі при довготривалому виконанні домашніх завдань супроводжується значним зниженням розумової працездатності учнів; застосування оптимальних форм активного відпочинку значно підвищує розумову працездатність школярів. Активний відпочинок, порівняно з пасивним, має більш позитивний вплив на відновлення різних функціональних станів центральної нервової системи, які в сукупності визначають високий рівень розумової працездатності. Наукові роботи про співвідношення розумової та фізичної працездатності дітей шкільного віку засвідчують складний характер такого взаємозв’язку, розкривають вплив фізичних навантажень різного характеру на розумову працездатність. Проблема взаємовідношення розумової та фізичної працездатності й механізмів їх формування є актуальною і соціально важливою.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4012
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.