Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4009| Назва: | Технології навчання як супровід підготовки майбутніх учителів |
| Автори: | Носко, Микола Олексійович Проніков, Олександр Костянтинович Терентьєва, Наталія Олександрівна |
| Ключові слова: | технології навчання підготовка майбутнього вчителя вищий навчальний заклад освітні компетентності |
| Дата публікації: | 2018 |
| Видавництво: | Витоки педагогічної майстерності. Збірник наукових праць |
| Бібліографічний опис: | Носко М.О., Проніков О.К., Терентьєва Н.О. Технології навчання як супровід підготовки майбутніх учителів. Витоки педагогічної майстерності. Збірник наукових праць. Серія “Педагогічні науки”. 2018. Вип. 21. С. 138-142. |
| Серія/номер: | Педагогічні науки; |
| Короткий огляд (реферат): | Здійснено аналіз технологій навчання як супроводу підготовки майбутніх учителів у закладах вищої освіти (ЗВО). Зазначається, що технологія є певним механізмом, який повинен привести у перетворюючий рух педагогічну дійсність, всю систему вищої освіти. Проблеми технологій навчання є породженням усвідомлення викладачами ЗВО відриву педагогічної науки від практики. Рушійною силою цього перетворення є практико-орієнтована наука. Наголошується на зустрічному русі теорії та практики, які й породжують технологію. Проаналізовано використання технологій навчання при формуванні освітніх компетентностей у процесі підготовки майбутніх педагогів. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4009 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Технології навчання як супровід підготовки майбутніх учителів.pdf | 4,27 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.